Ben onu bunu bimem kardeşim, lakin şu anda Türkiye'de bu operasyonel bir hal almış durumda. Tüm dizilerde neredeyse Baba figürü itibarsızlaştırılıyor, bu halkın her yanına da inmiş durumda. Çoluk çocuk babasını yalandan yere cinsel tacizle suçlar duruma geldi ve bu her gün sabah programları dahil her yerden halkın gözünün içine içine sokuluyor. Babasına kızan iftira atabiliyor, çocuk bu bilinçsiz , sonuçlarının ne kadar büyük olabileceğini hesab edemiyor. Bizler sosyal medyayı , bilgi teknolojilerinin tamamını kullanabilen insanlar olarak (!) birlikte hareket edebileceğimiz ortak noktaları bulabiliyor olmalıydık. Bu tarz programların Törelerimize aykırı olduğunu , psikolojilerimize aykırı olduğunu , sosyal yaşamımıza zarar verdiğini ve maruz bırakılamaz olduğumuzu gösterebilmeliydik.