Hocam bakmayacağınız sistemi açmayın yada otomatik onay veren sistem kurun manuel sistemleri artık bırakın ki bizler ne mağdur olalım nede siz bu durumda olun ayrıca siteyi yeni kurmuşsun hop ortada yoksun acil bir işin varsa sistemi bakım moduna al yada bilgilendirme paylaş ben seni beklemek zorunda değilim burada hem fikir olalım sipariş versen yiyecek neden geç kaldı diye soran adamlarsınız biz sormayak mı hakkımızı aramayalım mı siteyi açıyorsan ilgileneceksin ben müşteriyim senden alışveriş yapıyorum ben bahane kabul etmem bari bilgilendirme paylaş siteden 1 saat beklemem kimse beklemez bekleyen varsa oda kendi bilir