Mutiking7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satın alma işlemi yaptım onaylanmasını bekliyorum onay süreci yavaş güvenilirlik sorgulanır 20 dakikayı geçti hala tık yok destek e yazdım cevap verende yok site var ama admin yok daha hızlı olan başka sistemleri bakın 40 TL sanırım havaya gitti neyse tavsiye etmiyorum
Hakkınızda şimdi şikayet konusu açıyorum. Ödemeyi manuel kabul ediyoruz. Belki Acil bi hastamız oldu, belki uyuyoruz belki bir problem çıktı. 1 saatte siz nasıl böyle bir konuya değenebiliyorsunuz. Üstüne 1 saatte - trade vermişsiniz.