Dil öğrenmeyin, yazılım, program öğrenmeyin, sakın kendinizi boş yere geliştirmeyin! Fırsatını kollayın belki sizde zengin olursunuz belki 20-30 dolar bir şeyler kazanırsınız.
Sonra sosyal medyada bu ülke neden bir adım ileri gidemiyor sohbetinde göğsünüzü gere gere suçu bir tarafa yıkar kenara çıkarsınız...