merhaba arkadaşlar
düzenli olarak google play consoledan gelir elde eden arkadaşlara ve muhasebeci arkadaslara sormak istiyorum
benim bildiğim kadarıyla %15 google kesintisi %15de vergi için google elde ettiğimiz gelirden toplam %30 olacak şekilde bir kesinti yapıyor
bunun yanı sıra hesabımıza her ayın16sında gelen parayı beyan etmemiz yada onunda vergisini kdvsini falan vermemiz gerekiyor mu ?
şirketim yok şirket açmam gerekiyor mu ?
şirketli ve şirketsiz senaryoda ne yapmamız gerekiyor ?
konuya hakim arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim bir çok kişinin aklına takılan bir soru olduğunu düşünüyorum