Raussa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, ben Rüştü hocadan çalışarak bitirmiştim AYT Edebiyatı, kitaplarıyla birlikte çok faydasını gördüm. Konu anlatım kitabıyla birlikte videolarını izleyince daha anlaşılır oluyor her ne kadar detaya inse bile, gereksiz bilgi sunmuyor aslında.
Sinavda kac net yaptiniz hocam