Konu
Evde arıtma kullanma arkadaşlar memnun musunuz?
05-06-2024, 20:16:44
#14
Misafir
evet memnunum.Lakin bakım masrafları epey arttı.Hatta bugün 1600 tl bakım ücreti çıktı.