Kullanıyoruz 2 yıldır. Suyu tamamiyle arttığı için sudan mineral alamıyorsunuz O yüzden maden suyu tarzı şeyler tuketmenız ve arada bı normal suya donmenız gerekıyor. Ama çay demlıyorsundur yemeklerde kullanıyorsundur tamamıyle kireçsiz tertemiz su veriyor