Bu bloke işleri çok can sıkıcı olmaya başladı. Şirketi olmayan, özellikle genç kardeşler için ürkütücü. Üstüne vergi borcu falan da çıkabilir başınıza.
Valla çıkarsa ödemem kalsın bune paso devlete çalışıyoruz sürekli vergi öder oldum yeter kafayı yiyeceğim