Merhaba durduk yere iş bankası hesabıma bloke koydular sebebini anlamadım en yakın şubeye gidin diyor da ben yurt dışındayım bugün bir arama yapayım dedim bağlanamadım bile 1 2 dakikada 200 300 TL gitti bankada çalışan birisi falan var mı yani birisi yardımcı olabilirse ciddi anlamda çok mutlu olurum