Konu
Bu maaş iyi mi , normal mi?
05-06-2024, 15:18:06
#26
deli_efo
Çok iyi fiyat. İnsanlar asgari ücrete adana sıcağında dışarısı 42 derece fabrikanın içi 60 derece sıcaklıkta çalışıyor.