HP 415 Tanklı Tavsiye Ederim Ofiste Kullanıyoruz Sorunsuz Güzel .
Bunun aynısı evde kullanıyorum. Çok sık kullanmadığım için sorun yapmıyorum Ama bir çıktı almak için bayağı uğraşıyorum. Kağıt besleme sorunu var benimkinde. İnternette yaptığım araştırmada çoğu kişi de bu sıkıntı mevcutmuş. Siz şanslıymışsınız. Ofise EPSON aldım bu yüzden.