toLqahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizinle sohbetimiz olmuştu yanlış hatırlamıyorsam çok kibar birisiniz. bot konusunda sohbet etmiştik sizinle.
Sizde bu şekilde bir izlenim bırakmak beni çok mutlu etti hocam çok teşekkür ediyorum.