Espanol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istemeyerek bir şaka yapasım geldi kusura bakma şimdiden )

Sende biraz az ye Şırdanları gece dönerlerini
Estagfurullah hocam vallahi şırdanın en son 120 mi 150mi ne olduğunu duydum bıraktım yani bagımlılıgımı bırakmak zorunda kaldım öyle söyliyim en son 7.5 du yediğimde bankalara faiz yedirmekten şırdan parası kalmıyor keşke kalsa ama gece döneri yapılır tabi arada bir, belki az sonra cıkarım