Olaf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatlar dışında çok hoş tasarım bence hocam. İyi ticaretler..
Teşekkürler Hocam Fiyatlar pahalı değil bence hocam ortalama ama yine de tavsiye için teşekkürler

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anasayfada mobil uyumludur falan demek yerine daha faydalı, bilgilendirici bir şey eklenemez mi?
Teşekkürler hocam mantıklı dediniz. Düzelteceğiz.