Fiyatlar dışında çok hoş tasarım bence hocam. İyi ticaretler..
Teşekkürler Hocam

Fiyatlar pahalı değil bence hocam ortalama ama yine de tavsiye için teşekkürler
Anasayfada mobil uyumludur falan demek yerine daha faydalı, bilgilendirici bir şey eklenemez mi?
Teşekkürler hocam mantıklı dediniz. Düzelteceğiz.