AlfaKurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende onu umut ediyordum. Bakalım bir kaç güne belli olur diye düşünüyorum.
inşallah hocam duan kabul olur, bizde mutlu oluruz. ama içimden bi ses kötü gidişatın daha da kötüye gideceği.

tamam yaz geldi onun da etkisi var ama, bi anda da çakılmaz arkadaş.