Merhaba muvafakat dilekçesi vermemiz gerekiyor, bu dilekçeyi nasıl yazabiliriz bilen, yardımcı olabilicek var mı? Muvafakatı talep eden mahkemenin özel kalemine gitsek onlar yardımcı olur mu? Yoksa adliye önünde ki arzuhalcilere mi yazdırmamız gerekiyor? Veya kendimiz nasıl yazdırabiliriz?