Maalesef o durumdayız şuan.
İletişimin en pahalı oldugu en dandik neti en pahaliya kullanan ulke olmaya devam ediyoruz
Alt yapısı başka sağlayıcı olanlar yaşadı türk telekom hiç indirim sunmuyor
türknet 1000mbite 400 veriyorum yazık ya 16mb internete aldıkları paraya bak
Valla öyle olmuş.
Maaşlara ara zamlar gelmeden Servis Sağlayıcılarına zam gelmeye başladı Maşllah!
🥹🥹🥹