Maalesef o durumdayız şuan.
ProwL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İletişimin en pahalı oldugu en dandik neti en pahaliya kullanan ulke olmaya devam ediyoruz
Alt yapısı başka sağlayıcı olanlar yaşadı türk telekom hiç indirim sunmuyor
Zoa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
türknet 1000mbite 400 veriyorum yazık ya 16mb internete aldıkları paraya bak
Valla öyle olmuş.
Dabatay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maaşlara ara zamlar gelmeden Servis Sağlayıcılarına zam gelmeye başladı Maşllah!
🥹🥹🥹
whmsonicdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh