Keratin uygula saçına, Bio Keratin bana teşekkür edersin.
Teşekkürler hocam biraz araştırıp deniyeceğim
Katılıyorum.
ve soğuk duş
teşekkürler hocam
saadeti ebediyye diye bir kitap okudum.orada fransız bir doktorun saç için reçetesi vardı.bir ara bakarım reçeteyi yazarım
tamamdır hocam çok teşekkürler
Kreatin kullanabilirsin ancak sürekli değil. Hafta da bir defa ideal açıkcası, ayda bir kere ise maden suyu soda ile kafanı güzel bir rahatlatabilirsin. Boya kullanıyor isen boya çok sık kullanma. Ancak söylediğim gibi Kreatin kullanabilirsin. Boya saçı besler ama daha sonra beyazların daha fazla olacaktır.
sağolasın abim çoğu kişi kreatin yazmış biraz araştırıp kullanmaya başlamayı düşünüyorum