Kreatin kullanabilirsin ancak sürekli değil. Hafta da bir defa ideal açıkcası, ayda bir kere ise maden suyu soda ile kafanı güzel bir rahatlatabilirsin. Boya kullanıyor isen boya çok sık kullanma. Ancak söylediğim gibi Kreatin kullanabilirsin. Boya saçı besler ama daha sonra beyazların daha fazla olacaktır.