Merhaba Arkadaşlar,
Ağır sanayi sektöründeyiz metal işleme hizmeti veriyoruz Cnc. Genel olarak yurt içi piyasasına çalışıyoruz.

Ancak yakın zamanda Alman firması ile sözleşme yapacağız. Lakin bizim şirketimizin ana faliyetinde ihracat ithalat bulunmuyor. Bu sürece başvuracağız lakin 2.5 ay sürüyormuş raporlar vs. Bir kaç esnaf arkadaşım yasal olarak aracı firma kullandığını söyledi ihraç olarak bunu nasıl yapabiliriz. Daha önce yurtdışına çalışmış gönderi yapmış arkadaşlar bize yol gösterebilir mi? Bu arada ürünü müşteri şirkete nakliye gönderip gemi vb gümrük işlemlerini kendisi halledecek . Bu konuda kimden danışmanlık hizmeti almalıyız ?