Merhaba
Fayda sağlayan, katma değeri olan projelerden hep kazandım.
Ama bazen ufak tefek işler çıktı, yararsız, faydasız, topluma hiç bir katkısı olmayan, bu işlerde hep kaybettim. Özellikle de kısa yoldan kazanmak işlerinde. Bu alanda sadece kripto alım satım yaptım ve bunu sadece Binance P2P platformunda yaptım. Tüm kurallara uymama rağmen sonuçta kazancın bereketi olmadığı gibi dolaylı yoldan adım geçtiğinden karakola ve adliyeye ifade vermeye gitmek beni en az 20 yaş daha yaşlandırdı, psikolojimi bozdu.
Böyle paylaşımların faydalı olacağını düşünüyorum, zira hem motivasyon hem deneyimlerden başkaları da faydalansın.
Evet zor zamanlarda bunları duymak insana oldukça iyi geliyor. Paylaşımınız için teşekkür ederim.