Rosteoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Binlerce kez deneme yaptım. Bu süreçte milyonlarca dolar kaybettim ve kazandım. Bazı girişimlerim başarılı oldu, bazıları ise başarısızlıkla sonuçlandı. Ancak, her zaman denemeye devam ettim ve hâlâ da deniyorum.

Bu deneyimlerimden öğrendiğim önemli bir şey var: "Deneyim demeyin, deneyin."

Özetle, çabalamaya devam ederseniz, sonunda mutlaka başarılı olacaksınız. Azim ve kararlılıkla ilerlemek, başarıya giden yolda en büyük anahtardır. Ne kadar zorlukla karşılaşırsanız karşılaşın, vazgeçmediğiniz sürece hedeflerinize ulaşabilirsiniz.
Teşekkür ederim bende o şekilde düşündüğüm için denemeye devam ediyorum ancak bari bir tanesi dişe dokunur başarı sağlasaydı da umudum solmadan neşeyle devam etseydim diyorum. Yine de belki bu sefer başarıya çok az kalmıştır diyip denemekten vazgeçmiyorum. Umarım hedeflerimize ulaşır, verdiğimiz emeğin karşılığını alırız.