bende arayıştayım. juo ve tx gibi markalar hep yerli üretim bilginiz olsun.
ciddi performans arıyorsanız zalman, cooler master ve deepcool markaları hep eski hem kaliteli ancak. cooler master ve deepcool neredeyse iyi hiçbir ürünü tr de satılmıyor artık muhtemelen fiyatlardan dolayı. en iyi zalman bulabilirsiniz bütçeniz varsa zalman ns3000 benim aklımdaki ama pahalı geldiği için bir türlü elim gitmiyor almaya. onun dışında pulsat var monsternotebook sattığı yorumları iyi

daha düşük bütçe ararsanız tx markasının red alert 6 yorumlar açısından baya iyi görünüyor. başka iyi marka bulursanız bende değerlendirmek isterim.