MadLen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben cok begendim cok güzel görünüyor suan elinize sağlık. 🫡🫡
Beğenmenize sevindik.
Gelen öneriler doğrultusunda gerçekten güzel bir hale geldi.
R10 da konu açmak fazlasıyla önemli