fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle tabiki asıl tadı olan etlisidir,babam mükkemel ötesi yapar adanada ben ünideyken evin yakınında bi usta vardı,etli çigköfte satışıda serbest o zaman tabi.gece gidiyoruz kardeşimle,adam malzemeleri çıkarıyor gözümüzün önünde nasıl istersek yogurup veriyor.sonra paket istersen paket,dürüm istersen dürüm yapdır al git.aradan 10 yıl geçti,tadı hala aklımda valla.sonrasında işte heryerde etsiz satılmaya başladı zaten,çogunun tadı yok bana göre.ben hemen hemen hepsini yerim genede,çigköfte olsun da %99 yok demem yani.sabah,ögle,akşam,aç karnına,tok karnına vb her zaman varım çigköfteye.en son 3 gün önce kendi yapan biyeri denedim,porsiyon paket aldım ama sevmedim.sadece biber tadı geliyordu,aldım diye yedim öyle.
Hocam malzeme kalitesi çok önemli.
İçine katılan salça tipi kalitesi, baharatların taze oluşu, yoğuran kişinin el lezzeti ve yoğurma süresi gibi birçok etken var. Çiğköfte nazlı bir yiyecek türü bana göre. Sen ne kadar yoğurur isen o kadar damak çatlatıyor. 😉