Api ile baska satis yapan sistemlerden cekiyordur belki müşteri diye düşündüm. Siz yine de stok no diye bir sütun ekleyin. Stok no girilmemis urunlerde de stok no gostermesin. Stok no olanlarda stok no gözüksün.
Biz veritabanına stok ekliyoruz oradan miktarı çekiyor temel mantık bu şekilde hocam.
Stok No ne işe yarayacak ben tam olarak onu anlamadım hocam.
Stok no kısmına ne bilgi yazılacak?