Konu
Tronix APP den para çeken varmı ?
03-06-2024, 12:38:22
#2
songuku
Bende henüz yeni başladım hiç bir yatırım yapmadan kazmaya başladım henüz 1 trx oldu çekmek istediğinizde 2.5 trx masraf çekiyor diyor bakalım 20 ya da 25 olunca güncellerim.