agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az acılı olsun ve ketçap-mayonez olmasın.
Çiğköfte içinde ketçap mayonez olmamalı zaten ☺️

Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
etsiz, az göbekli, bol naneli, maydonozsuz. dürüm 50 liraysa 75 liralık yaptırırım. deneyin.
Ful artı ful paket 😅

ledci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burada çiğ köfteyi kendisi yapan Malatyalı bir usta var efsane yapıyor. ilginç tarafı az acılı olan piyasa çiğ köftesi gibi oluyor acılı olansa daha lezzetli oluyor. keramet acıda mı çözemedim
Çiğköfte için acının büyük önemi var gerçekten.

Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Porsiyon yemeyi severim komagene
Doya doya yemek için mantıklı porsiyon 😉