Hayırlı akşamlar arkadaşlar, Bu gece pek fazla bi modum yoktu R10 a girip biraz of-topic konulara bakayım dedim. Konuları okurken aklıma bişey geldi ve size de sormak istedim.
ben kendimi bildim bileli bişeyler üretmek, yapmak için çabalıyorum. Hatta bazı dönemler de çok stresli zamanlardan geçe biliyorum. Bazı dönemler üst üstte gelen başarısızlıklar canımı çok sıkabiliyor ancak hiç bir zaman bişeyler denemekten de vazgeçmiyorum bu durum sizlerde nasıl? Sizde benim gibi sürekli yeni bişeyler yapmaya çalışıyor musunuz? Mesela ben bu zamana kadar yaptığım işlerin bazılarını aşagıya bırakıyorum bu durumda sizde nasıl
1- PANDEMİ DÖNEMİNDE YAKLAŞIK 1.5-2 SENE ÇEKİLİŞ SEKTÖRÜ
2- SMM PANEL SEKTÖRÜ YAKLAŞIK 3 SENE
3- MÜTEAHHİTLİK 1 SENE
4- İÇ MİMARLIK 5-6 AY
5- ARSA / TARLA 5-6 AY
6- E-TİCARET BİR KAÇ AYDIR
GENEL OLARAK YAPTIKLARIM