Merhabalar dostlar


Dayımın işleri bu ara çok ama çok sıkıntılı gidiyor iş verenlerinden 2-3 tanesi Türkiye'ye çalışmayı bıraktığı için kendisi de sıkıntıya girdi

şimdi sizlere sorum şu Dayımın yaptığı sektör hakkında gram bilgim yok ancak elimden geldiği kadar ona yardımcı olmak istiyorum sizce kurumsal e-posta ile aynı sektörde ki orta veya büyük firmalara iş anlaşması için mail atmak doğru mu yoksa çok mu saçma ? kendisine bahsettim konudan saçma olduğunu söyledi

benim elimden gelen şey max bu kadar

kendisi 10 senedir bu sektörde