Rica etsem r10 yönetimi iletişim kısmı için signal seçeneğide ekleyebilir mi ? . Aktif olarak bu iletişim kanalını tercih ediyorum fakat r10 üzerinde de kullanmak istiyorum.
Bu tarz önerisi olan arkadaşlar da konunun altına yazabilirler.
// İstek öneri bölümünü aradım ama bulamadım, konu dışı olduğu için buraya açtım. Ben göremedi isem taşınmasını rica ediyorum.