Konu
Noter çalişanina sor
02-06-2024, 23:34:37
#14
SinemBilisim
Bir yerden hediye kazandım, benden hediyeyi aldığıma dair noter onaylı yazı istediler.
hediyeyi aldım diye yazı yazdım, notere onaylattım. Geçen sene oluyor bu olay. 1000 tl ödedim. Kazıklandım mı yoksa bu normal bir şey mi?