Hayırlı akşamlar, tekirdağda geçen aylarda villa aldık Allaha şükürler olsun. Denize sıfır diye aldık, fiyatı bir daire parasıydı bizde o zaman şüphelenmedik aldığımız müteahit iskanın yaklaşık 1 aya çıkacağını söylemişti. Bugün sitenin toplantıya gittim bizden önce 1.5 yıl ev alanlarada böyle demiş ama iskan hiç bir zaman çıkmamış. Yazın sıkıntı yok çok sıcak oluyor klimayla çözülür. Ama kışın denize sıfır olduğu için acayip soğuk oluyor iskan olmadığı için doğalgazda çıkmıyor. Avukata verelim dedi bir kısım ama biz şuanda sitenin ana şeylerini yapmaktan yanayız. Havuz, denize inen merdivenler, tel örgüler, güvenlik kapıları vs bu adam herkesi böyle kandırmış 😀. Sizin bildiğiniz başka bir çözüm yolu varmı? Belediye başkanının yardımcısıyla konuştuğumda almasaydınız diyor iskansız ev. Bizden öncede oturan 20 kişiden 10 ara bin lira para almış. Belediye proje vermiş ama onuda yapmamışlar 😀. Bazıları tehdit edelim diyor bazıları savcılık bazıları başka şeyler. Şuandada lağım kısmı patlamış bazı evlerde onlar için dilekçe imzaladık şikayet oluşturacağız. Tekrardan soruyorum ne yapılabilir?