Can99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence faizsiz verilen ürünlerde avantajlı başka hiç bir avantajı yok faiz oranı 4,42 idi en son. Kredi kartından bile fazla alıyordu geçen ay ben hesaplamıştım faizini.

En Avantajlı Oldugu Kısım Sizi Bir Bankaya Bağlatmadan , İstediğiniz bir karttan otomatik ödemeleri almasıdır

Birde Tabiki Nakit Dönüşümü Olarak İsteyenler İçin