nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 da varmıdır ki acaba ? Bilgi edenirsen paylaşırsan sevinirim hocam .
Hizmet sunan bildiğim kadarıyla yok. Olursa zaten mutlaka bu konuya uğrayacaktır.
Yakın vakitte Karadağ'da olacağım, öğrenirsek mesajınızı alıntılarım tekrardan.