Selamlar , tanıdığım bir kızın başına şu olay gelmiş .
Bir adamla kafede buluşmuşlar , sadece 2 dakika wc gidip gelmiş telefonu masadaymış , ı günden sonra kızın konumunu , mesajlarını , vs adam artık okuyabildiğini söylüyor kızla uzakta olmalarına rağmen. bu durumda ne yapmamız gerekiyor acaba ?