Artık olmadı dediğiniz gibi yapacağım pazartesi günü bir gidip görüşeceğim en temizi dediğiniz gibi sanırım ödeyip kurtulmak.
Çok teşekkür ediyorum bilgilendirmeleriniz ve yorumunuz için Fahrettin bey. Şimdi anladım.
Pazartesi günü gidip kalan borç tutarı üzerinden anlaşma sağlayıp ödeme yapacağım. Fakat aklıma takılan nokta babamdan ek parayı çekmiş olmaları. Bu konu hakkında babama şikayetçi olması için hak doğuyor mu? Eğer doğuyor ise ben pazartesi kalan borcu kapatsam dahi bu babamın şikayetçi olma hakkına engel bir durum teşkil etmez değil mi? Çok teşekkür ederim sizide uğraştırdım kusura bakmayın lütfen
Dosya borcunu tamamen bitirmeden sorun çözülmeyecek. Dosyayı kapatın.
Sonra Cimer e şikayet edin. Eğer hakkınız yoksa zaten reddedilir