İnoxweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2450L çok hoş bir işlemci performanslı aynı zamanda düşük enerji tüketimi yapmakta indirim düşünürseniz iletişime geçebilirsiniz
PM gönderdim.