Teşekkür ederim,
Yarın araştırıp alırım.

yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Direkt kullanmak mümkün değil, MAC kopyalama destekleyen ve kaliteli herhangi bir modem olur.
Yalnız dediğim gibi client-bağlantı yapan cihaz da uyumlu olmalı; bufferbloat testine göre altyapıda sorun yok gibi çünkü.