Merhaba arkadaşlar sunucum Hetzner yurtdışında fakat tüm sitelerim TR bu yüzden TR VDS baktım ama düzgün uygun fiyata ve tam kurumsal firma bulamadım bu yüzden VDS Hetzner da kalsa CDN kullansam TR trafiği için uygun olurmu yoksa Türk VDS mi almalıyım ?