Cevaplar için teşekkür ederim,
Peki hocam önerebileceğiniz modem var mıdır?
Direkt kullanmak mümkün değil, MAC kopyalama destekleyen ve kaliteli herhangi bir modem olur.
Yalnız dediğim gibi client-bağlantı yapan cihaz da uyumlu olmalı; bufferbloat testine göre altyapıda sorun yok gibi çünkü.