mağaza çalışanları bugün kafayı yemiştir bi ihtimal.bizim burdakide tıka basa doluydu..bende internetten 2 ürün aldım yada bana öyle geliyor..ödeme gitti fakat siparişlerimde 3 saattir hiç bişey görünmüyor..bakalım ne olacak