farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beykentteyim Parlementerlerde göremedim ben açıkcası Bizimkent tarafında mı dolanıyor
Kavaklıdayım, Adnan Kahveciye doğru gidip geri geliyor.