Şu anki piyasayı bilmiyorum lakin 3-4 ideal fiyatı bence değerinden yüksek söylenmiş gibi
Katılıyorum, tarayıcıda 2 sekme açtıktan sonra kasmaya başlayacak bir laptop için fazla bir fiyat.
Hocam işlemciyi fi tarihinden kalma. İnternetten film izlerken bile kasma ihtimali var
Windows ağır gelir Debian/Gnome klasik_ için Media amaçlı rahat kullanılır gibi geliyor
O işlemciyle acı çekersiniz hiç bulaşmayın.
O bütçe aralığına i5 6.nesil işlemcili modeller bulunabilir.
3000₺ dedi bu laptopa pazarlıkla 2500₺ ye falan düşer sizce alayım mı yoksa 2.5 3 bine daha iyisini bulur muyum