vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dışarda yemek yiyorsanız bazı şeyleri görmezden geleceksiniz. görünmeyen kısmı daha tehlikeli bence :/
O kadar detaylı kısma girmeyelim hocam daha kötü.