Hocam az buçuk ordakiler konuyu biliyolardır aslında zorlasaydınız söylerlerdi. Korkacak bişey olduğunu sanmıyorum en ufak bişeyde bile ifade alıyolar mesela benim dava açtığım konularda bile böyle arayıp ifadeye çağırdılar suçlu gibi. Hatta birkaç sefer zorla getiririz falan bile dediler şikayetçi taraf olmama rağmen