DNS'leri geçirirsiniz ama gelen kutusunuz vs yedekleyemezsiniz. PC'deki outlook'un içerisinden yedekleyebilirsiniz anca. IMAP kurduysanız gelen kutusu gider. Pop3 ise bir şey olmaz.