@GOKS; Ben teşekkür ederim abi. r10.net büyük bir aile böyle bir ailenin parçası olmak ve beni sizin gibi güzel insanlarla karşılaştırdığı ve güzel sohbetler ettirdiği için ben ne kadar teşekkür etsem azdır.
Sevgiler. Saygılar..