Hocam trafikte biri plakanızı vererek şikayetçi bile olmuş olabilir gitmeden öğrenmeniz zor, çekinmeyin gidin.
Ben olsam meraktan duramaz direk giderdim hatta size de tavsiye ederim ama çok saçma bir çalışma sistemleri vardı eskiden. Başımdan geçen bir olayı anlatayım.
Hakkımda şikayet olmuş ifadeye çağırdılar koptur koştur gittim.
Cevap; "size bakacak memur burada yok yarın akşama doğru gelin" oldu

Sonrasında ne oldu dersiniz sabah sivil ekip iş yerimden beni aldı

şaka gibi değil mi ama değil

Bağırıp çağırıp kızdım ama baktım daha da suçlu olacağım sessize aldım kendimi.
hocam polis bana yarin ogleden once gelin dedi diye bir sey demedim