CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam trafikte biri plakanızı vererek şikayetçi bile olmuş olabilir gitmeden öğrenmeniz zor, çekinmeyin gidin.
Ben olsam meraktan duramaz direk giderdim hatta size de tavsiye ederim ama çok saçma bir çalışma sistemleri vardı eskiden. Başımdan geçen bir olayı anlatayım.
Hakkımda şikayet olmuş ifadeye çağırdılar koptur koştur gittim.
Cevap; "size bakacak memur burada yok yarın akşama doğru gelin" oldu
Sonrasında ne oldu dersiniz sabah sivil ekip iş yerimden beni aldı şaka gibi değil mi ama değil
Bağırıp çağırıp kızdım ama baktım daha da suçlu olacağım sessize aldım kendimi.
hocam polis bana yarin ogleden once gelin dedi diye bir sey demedim